In

The Vacations.


Assalamualaikum,

Vacation. I love vacation. Tomorrow I will go vacation with my family to Penang and Kedah. Rasa macam excited gila sebab sejak aku habis exam aku tak keluar rumah.Peh! Sadis kan? Duit dalam poket pun makin tebal. Hahaha~ Baju pun dah siap kemas dah lepas tu yang pasti banyak gila. Lepas tu kan, aku dah lama tak jalan2, sebok ber-dating dengan buku je 24 jam. Tapi masa mula2 habis exam tukan, aku jadi tak biasa bila tak pegang buku. Rasa macam tangan ni kosong je lepas tu blank. hahahaha

Bila minggu ni nak jalan dengan family, minggu depan nak jalan2 dengan kawan2 pula. Kitaorang rancang nak pergi Melaka. Dah lama sebenarnya nak rancang jalan2 naik bas atau pergi sendiri, tapi biasalah confirm lah family tak bagi. Lepas tu sorang dari kawan aku cakap abang dia offer nak jadi driver bawa kitaorang pergi Melaka. Disebabkan dah ada bodyguard, so the three of us bolehlah jalan. Excited nak tunggu esok dan next week.

Uhuuu~ Harini ada majlis kenduri kesyukuran kat rumah. So, rumah agak chaos dan aku agak exhausted. Hahaha. memang penat, angkat tu, angkat ni, buat tu, buat ni. Dah kira OT ni bila jadi home maid ni. Hahahahaha, tak kira, bulan ni kena minta bonus dengan Mama. Ohoi!

Wasalam

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers