In

Kisah di Sekolah Memandu

Untitled

Assalamualaikum,

Whoa... Serius aku mati kutu duduk dalam rumah. Asyik dengan komputer je. Lepas tolong mama, duduk dalam bilik. I've spent almost 24 hours a day in my room. Yang lain kat luar bilik, itu pun depan tv. Itu pun kadang2 aku tak ada dalam bilik sebab aku ada pergi mana-mana. Contohnya pergi sekolah memandu. Aku rasa aku best lah sikit kut sebab saing dengan kawan2 aku. Lagi2 kawan2 aku tu banyak cakap. Kitaorang mesti pilih duduk kat kantin, bukan dekat dalam bilik menunggu tu. Sebab, dalam bilik tu senyap je, kalau kitaorang ada mesti bising. hahaha~

Aku dah belajar, dan aku rasa aku dah okay sikit kut dari dulu2. Dah tak ada dah buat drama tengah jalan enjin mati kat tengah simpang. Sekarang aku dah makin bertenang. Parking pun tak ada langgar batang penanda yang cikgu memandu aku asyik kata 'kau langgar makcik ni, kesian.. dah masuk icu', hahaha.

Minggu depan aku dah ada test jpj, kalau lulus tunggu lah tahun depan baru dapat lesen P, lepas tu boleh jalan2. Tapi aku tak berani bawak kereta ayah. Tapi aku takut fail je, lagi2 menakutkan, ada kawan aku yang fail. hwaaaaa~ mintak2 aku okay je nanti, seram pula. Lepastu, aku harap sangat yang jpj test aku tu nanti perempuan. tolonglahhhh~

lepas dah ambil lesen kereta, aku merancang dengan kawan aku nak amik lesen motor pula, lepas tu nak kerja kejap. 2 kali gaji lepas tu berhenti. hahaha, manusia shopaholic yang tak berduit macam kami ni memang asyik fikir pasal duit je. Sadis, dah lah menganggur. Pokok anggur kat belakang rumah tu dah 10 ekar dah tapi income tak ada. okay, aku dah mengarut. bye, nak melukis lepas tu tidur. goodnight.

wasalam,

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers