In animation gif anon doodles sad

Random drawing and miss anon




Assalamualaikum,


This is my drawing. I don't what is this, zendoodle or doodle? hihi, I just randomly drawing this. Aku perlu release tension lepas study, jadi nilah yang aku buat. My hobby, bila melukis aku rasa happy je. Rasa macam aku buat luahan perasaan pulak atas kertas tu. Macam drawing tu. Kesian doodle aku ni, dah tonggang terbalik orangnya, kena gantung lagi. hihihi,  Setiap orang mesti ada macam2 cara nak release tension.

Adalah someone ni, anon kut dia type kat chatbox aku ni something yang membuatkan aku curious. Dia kata kalau kita nak menulis blog ni kena beradab, bersopan santun, jangan kurang ajar dan be positive. At first, aku tak faham, dia maksudkan gaya penulisan blog aku ni ke?

so, to miss anon. If i am wrong, i am sorry, aku cuma tulis apa2 je yang terlintas dekat fikiran aku je. Aku tahulah kadang2 aku tulis blog ni ayat macam kartun tapi kalau aku cakap macam biasa dengan kawan2 aku pun ayat macam kartun. hihi. Lagipun ni kan cuma personal blog, aku tulis ni lebih kurang macam diari walaupun bukan diari sangat. Kadang2 aku guna blog ni nak cuba menulis dalam English untuk memperbaiki English aku walaupun aku tahu banyak grammar mistake. Practice makes perfect . am i right?
And so, I am sorry, miane. Please tell me what did I do that make you feel annoyed with me. I will try to be better than before. Okay ^^

wasalam

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers