In

Family Day Was Over

Assalamualaikum,

Huaaaa~ Rindunya nak minum Cappuccino Blast ni. Sedap. Sebenarnya kan, aku rasa, White Coffee, Cappuccino, dan Mocha rasanya lebih kurang sama je. Tapi semua tu favorite aku. Hua hua hua~ Masa ni aku beli kat RnR. Walaupun dalam kereta dah sejuk gila tapi aku still beli ni sebab terliur tengok gambar besar gedabak depan BR ni. Gambar ni boleh jadi teaser tak? hahaha~ Aku tunggu gambar nak upload lambat gila. Jenuh tunggu. Tapi upload kat Facebook lah lepas tu copy image URL then paste kat blog.

Aku rasa nanti aku nak buat post aku ada banyak part. Aku pergi banyak tempat. Dari Johor-Kedah. Sakit pinggang duduk lelama dalam kereta. Aku pergi Kedah lepas tu Penang then balik. Balik tu berhenti bermalam kat PD. Aku rasa aku tak snap picture banyak sangat masa kat PD. Tapi still total semua gambar 300+. hahahaha~ Ialah, gambar pokok, kaki pun aku snap.

Tak sabar nak update blog. tungguuuuu~

wasalam,

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers