In doodles

Zendoodle and Zentangle

Assalamualaikum,

harini dah habis trial. YEAH!!! bahagia tapi sedih jugak dah nak SPM. Huhuhu, apa aku nak buat lepas SPM? Aku kena juga eh pergi PLKN? Serious? serious? Aku tak percaya yang aku dah form 5. Masa habis SPM nanti umur aku belum lagi officially 17 tahu tak. Aku masuk 17 2 december. hahaha~ 

So, today I want to show you my drawing. It is called Zendoodle or Zentangle. But my Zendoodle or Zentangle that i make is FAIL. hihohiho Harini balik rumah aku terus buka komputer dan buka lagu kuat2. Lepas tension lepas selama sebulan aku trial. Hari ni je, esok mesti satu kelas kena bebel pasal fizik or so on. Confirm! no doubt! Ayat cikgu mestilah 'Awak ni harapan sekolah tahu tak! Batch yang terbaik masa PMR! Dah ready belum ni nak SPM?' dan kitaorang jawab dalam hati 'BELUM'. hoho. yup! STILL NOT READY YET!!!

My Zendoodle! hiuhiuhiu~

Hihi, tengok! fail kan? hahaha, kononnya rapunzle lah sangat. Tak jadi. Tapi ada lagi satu zendoodle yang jadi. Kalau aku rajin aku tunjuk lah..

meh tengok close up version pula ^^
Ni lineart guna pen lineart. I love to use that pen ^^
Poyo tak orang tu.. hahaha! masa ni malas nak lukis tapi nak juga. Tu lah jadinya T.T
Binatang apa pun aku tak tahu lah tu. Main bantai lukis aje. penjaga menara tu ha. hahaha
matahari. Matahari lah sangat. senget benget jadinya. tapi aku suka lukis. Hobby and i totally into it! forever and ever ^^

Nanti aku nak share pula macam mana nak terer English. Just tips dari aku yang noob ni, cuma nak share sebab aku rasa membantu aku sangat. hihi

wasalam

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers