In 2013 5 bestari friends

Tuisyen Dan Kawan.




Assalamualaikum,

Tadi ada tuisyen bahasa inggeris kat sekolah. Okay, aku dapat tuisyen bahasa inggeris je, yang lain tak dapat. Tapi kawan aku ada jugak ajak pergi masuk tuisyen dengan budak2 felda kat sekolah tapi penatlah, hari ahad pun aku ada tuisyen jugak , tuisyen kimia. Hari sabtu tuisyen nanti sampai entah pukul berapa, hari ahad pun sama. bila masa nya aku nak buat homework dan berehatnya? Walaupun ada orang kata aku ni nak SPM, kena lah berkorban masa rehat etc etc. wth? aku ni manusia bukan robot. At least aku mesti ada sehari untuk berehat dalam masa seminggu. If not, aku akan jadi macam minggu ni, separuh mati dalam kelas, serupa macam mayat hidup, lagi dasyat dari zombie(metafora betul.wakakaka~). Mengantuk yang tak boleh ditahan lagi. Aku bukak mata tapi dapat bukak separuh je. Kalau buka mata besar sikit nanti berair je mata. Seriously, aku sengal.

Masa tuisyen, kitaorang tuisyen dengan Cikgu Suhaida, cikgu luar yang dulunya mengajar kat sekolah. Best, belajar dalam bilik access bebas dari segala bunyi2 ketuk mengetuk oleh indon2 yang bertukang renovate atap bangunan sebelah kelas aku. Bilik tu ada aircond lagi. Untung gila budak form 2 yang duduk kat bilik tu sementara bangunan diorang renovate. Possibility untuk membuat tahi mata pun tinggi sebab sejuk. Tapi mesti ada bau stokin yang seriously 'wangi' semacam. hahahaha!

Makin dekat nak SPM, mostly of my friends becomes more emotional, we always said that we want to take pictures together in the end of the year, masa last day SPM with all our classmates. We always said what will we do after SPM. We don't want to leave school and take SPM. We just want to be Form 4 students and not students Form 5 which is gave us more pressure from teacher, subject, exam, programs etc etc

Tadi aku dengan puteri ada bergambar.. Hahaha~ team poyo forever.

 Harini aku pakai shawl sebab malas gosok tudung bawal. nak kebas tudung mama tak sesuai dengan jiwa dan raga aku. kah kah kah~

Masa ni gambar kedua sebab gambar first gelap sebab pemandangan kat tempat lain. hahaha,

Yang ni pulak gambar lama-lama masa tuisyen dalam tahun ni la. Tak da lah lama beno, eksyen je lebih.

 Me and Iqa yang tengah main game pou masa nak tunggu cikgu datang. My face. Omg! hoho

 Me and Farah a.k.a fuza at physics lab. sedang mengerjakan HTC Puteri. hahaha, segala effect semua kitaorang cuba.

 Our Physics's teacher. Teacher Er. Always enthusiastic to teach us but the students......

And my bestie, Puteri and Farahain. Top 3 in school. #DerpFace

After this, i hope that they will be my friends forever included Dut,Syaza,Aisar,Ema and all my classmates. InsyaAllah~

Wasalam,

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers