In animation gif

Perkhemahan Perdana Unit Beruniform

Assalamualaikum,

mak aih! lajunya aku menaip. hahaha, kononnya . Haritu awal-awal cuti orang bercuti aku ber-camping . Sebenarnya pergi pun kena paksa . Aku memang tak nak sebab pergi camping ni memenatkan dan frustrating . Dalam kelas aku 4 orang je yang pergi iaitu aku , aisar , zizi dengan Pak Cik . hahaha kitaorang memang panggil dia pakcik sebab banyakkkkk sangat cakap .

Aku dengan Aisar Puteri Islam , ahli Puteri Islam yang pergi semua form 5 so senang sikit lah sebab sekepala je semua kan . hahaha! mungkin ada sikit benda yang agak asdfghjkl~

Masa hari jumaat petang dah kena ada kat sekolah dan pasang khemah , aku memang dari rumah tak bertenaga je . Kemas barang pun pukul 12 , mandi dan bersiap pukul 1-2.30 . Lama betul aku bersiap kan? Belum termasuk dengan menyambil tengok running man. Ialah nanti 3 hari menggigil tangan tak pegang computer. Yup! hahaha

Masa waktu malam ada aktiviti kembara malam . Ikat tangan masing-masing dan jalan masuk hutan . Mula-mula memanglah takut sebab gelap, tak ada lampu dan dalam hutan . Tapi lama-lama aku boring + penat + mengantuk . Ialah , entah berapa km dah berjalan dan bulan terang . tak menakutkan pun siap terserempak dengan lembu dan bau-baunya sekali. Masa tu aku dah curious bilalah cikgu nak gunting tali ni , sakit gila sebab ikat terover kuat . T.T

Lepas tu malam esoknya ada malam kebudayaan . That thing! i dont want to remember it at all!Really embrassing!!!!! Okay , Puteri Islam kena buat tarian , so all of us decide to do zapin. Tapi untuk tambah masa kitaorang tambah gwiyomi. Memandang kan kuasa veto tak ada , so ikut je lah . But seriously memalukan . I dont care about zapin but gwiyomi. Kalau ada Ilhoon teman kat sebelah confirm aku tak sebegini malu hahahaa! Dah sekarang dalam kelas budak lelaki sikit - sikit "Nana! ce buat gwiyomi sikit" . OMG! Ilhoon help me!!!! hahaha

Camping boleh tahan best sebab Puteri Islam is the best . We are not cheating like other cadets . Diorang rebus telur yang diberi sebagai amanah dan pecahkan . Tapi kitaorang tak . and so, we always on time . eat fast, wake up fast, cooking fast , semua kitaorang buat cepat-cepat . hahaha~

so, adios,

Related Articles

1 comments:

Followers