In

Pertandingan Forum Remaja

Assalamualaikum,

Busy betul aku tahun ni kan?haha! Minggu lepas ada UP1, sambil tu aku sibuk hafal forum sebab cikgu menyeru2 nama aku supaya masuk forum.Cikgu bagitahu aku masuk forum lepas aku balik dari yang program PAKKA tu.Ada aku cerita kat post yang sebelum ni.

Hari rabu aku pergi pertandingan kat SMK Raja Muda.Aku volunteer nak jadi reserve memandangkan jadi reserve ni bahagia.haha! Kitaorang yang masuk masing-masing berebut nak jadi reserve.,cikgu BM aku yang bawa pergi sekolah tu.

Kitaorang dapat giliran yang ke-3,group E.Semua pesaingnya biasa-biasa je.Cikgu target kitaorang takpun ada lagi 2 sekolah yang dapat masuk final,sekali yang tak dijangka pula menang pastu yang banyak buat salah,bawa kertas.Tak aci gila kan?Tak puas hati dengan pengadil tu.

 aku dengan aisa yang bosan dengar forum dari sek lain.Lapar+mengantuk

Me and Aisa again.Aku pakai blazer cikgu.Fit gila,hahaha!

Tak banyak pun gambarnya.Semua ni disebabkan adik aku buat spoil pergi buat kerja amal bagi kamera kat kawan dia pinjam buat kerja kursus.memang asdfghjkl betul~ huhu!

Anyway,kitaorang redha je walaupun cikgu-cikgu kat sekolah masing2 agak kitaorang menang.tsk! tsk! nak buat macam mana pengadilnya tak berapa nak adil.Kalau korang tengok pun korang boleh rasa yang diorang tu memang tak layak masuk final berbanding group lain yang masuk final.

wasalam,

Related Articles

2 comments:

  1. You've gotten very good info on this site.

    My web page - moncler down jackets women

    ReplyDelete
  2. Very nice depth .

    Also visit my blog :: cheap handbags

    ReplyDelete

Followers