In 2013 5 bestari awesome dugaan dunia sekarang mad penat sains tulen school

tension? preasure?

Assalamualaikum,

Dah lama juga lah aku tak update blog.Busy bee gila bila dah masuk tahun 2013. Homeworks, school activities etc etc.Sometimes,i want to crying but i can't because i must be strong to face this year.

Kat kelas kan dah ada dah AJK-AJK untuk kelas.Aku dipilih jadi Penolong Ketua Tingkatan,kurang asam betul diorang pergipilih aku.Hoho! Untuk Sekolah aku jadi pengerusi ELS(English Language Society)..haha! Pengerusi lah sangat.Jawab essay pun grammar berterabur.Pastu Jadi Pengawas Perpustakawan.Secara tak sengaja aku terbaca kat notice board ada nama aku jadi Pengawas Perpustakawan.Tengok jelah nanti berapa kali je aku pergi library bertugas.eish! eish! eish!

Pastu kan kat kelas ada buat program Mustika tapi aku tak masuk.Huhu! Kadang-kadang terasa diri diasingkan. T.T Haritu ada open day untuk last year sekali dengan mesyuarat PIBG dan ambil duit RM 100 tu kan.Aku tolong cikgu, totally choas seh! Aku yang jaga counter pening kepala.Tak ingat anak kelas mana lah,salah tempat daftar lah, yang tiba-tiba bagi aku ic pun ada.Aku bukannya jaga bahagian duit.hoho!

Tahun ni kat kelas aku ada budak baru.Masa dia baru masuk kitaorang semua tepuk tangan.Kitaorang memang macam tu.Gila-gila.Nama dia Ain Zulaikha tapi sampai sekarang panggil dia Budak Baru.haha!  Tak tahu nak panggil apa sebenarnya.Dia jenis yang tak mesra alam sangat macam kitaorang yang dikira senior form 5 yang kelas first yang paling bising dalam history kat sekolah.Tulah yang cikgu selalu cakap.

EH! Homework aku belum siap.Bye bye! nak sambung buat..adios,

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Followers