follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



The Lazy Song
16 November 2012 | 00 love notes


Assalamualaikum,

Sekarang dah pukul 1 pagi tapi aku tak tidur-tidur lagi padahal esok aku ada aktiviti untuk 1 hari..huhuhu! Actually i am too lazy to go there but well, you know my principal.. blah blah blah! Banyak menggugutnya..kuu~

Lagipun kan kat motivasi tu nanti ada artis jemputan.Artis yang sekarang dah berhijrah macam Heliza Helmi,Yatt Hamzah dan Diana Amir.Itu jelah kot, tapi aku rasa memang kebanyakan budak nak datang sebab tu je lah kut.Sebelah pagi katanya aktiviti tu lah.Petangnya aktiviti untuk bakal yang ambil PMR dan SPM tahun depan.oh demm! Aku SPM ke tahun depan?Aku rasa nanti aku dah habis SPM pun umur aku belum lagi officially 17 tahun.Yelah birthday aku kan 2 disember,aku maknae dalam Fidenaz tapi dalam kelas tak.Ada maknae lain..haha!

Today i feel like don't to do anything,I just wanna to lay in my bed..hehe! Yeh,

adios,

p/s Btw, animation gif tu not mine :D

Label:





Past / future