follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



nasib budak form 4 T^T
02 November 2012 | 00 love notes


Assalamualaikum,

Hari isnin ni ea SPM? Wah! Daebak! anyway,good luck to all the SPM's candidate 2012.Well,it's time for me for the next year.Siapa kata tak takut? Aku rasa takut gila.Lagi-lagi tadi pengetua dah bagi pressure yang oleh membuatkan semua budak form 4 terjun bangunan.haha!

Benda ni berlaku masa Majlis Izin Ilmu untuk candidate SPM dan STPM.Semua pelajar ada dekat dewan tu.Lepas tu bila dah habis semuanya dia kata nak jumpa form 4.

Mula-mula pengetua cakap masa cuti jangan lupa study bla bla bla.Tu takpe,semua orang cakap benda yang sama.Tapi dia cakap nanti naik sekolah nanti nak buat exam dekat form kitaorang lepas tu dia cakap siapa tak lulus tak boleh ambil SPM. What the hell?!! Dengan hati aku yang dah hancur lebur tengok markah addmath boleh pulak pengetua cakap macam tu.

Semua rasa macam ~(*o*)~ Kenapa buat macam tu dekat kitaorang.Untuk budak SPM tahun ni kat sekolah aku tak ada pulak bagi pressure tahap darah tinggi setinggi everest ni.

Lepas keluar dari dewan tu semua budak form 4 cuma tahu cakap 'gila' je.Siapa yang tak gila,lagi tension bila yang ambil science stream lepas tu cikgu kimia baru cakap yang markah paper 2 teruk gila.Tadi balik rumah rasa macam nak nangis je.Sebenarnya memang aku dah nangis pun.

Sekarang ni dalam otak aku asyik fikir nak pindah sekolah aje.BENCI! BENCI! BENCI!

P/s Sadis~ huhuhu

Label: , , , ,





Past / future