follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



Salah Tempat~
22 Ogos 2012 | 00 love notes

Tiba-tiba time malam-malam macam ni saya teringat pulak cerita masa saya darjah 3 pergi pertandingan mengaji,rasanya orang panggil taranum kan?Kalau salah sorry ingatan saya memang sengal kuasa kuda.

Bermulah cerita(skema) dulu saya terpilih masuk pertandingan tu..bangga, Masa tu dah sampai kat tempat pertandingan kat Sekolah Agama Parit...something-lah,keadaan agak kelam-kabut sebab kitaorang sampai lambat.So,ustazah hantar lah sorang-sorang peserta yang bercerita kat tempatnya and so on.Ustazah masa tu jalan punyalah laju gila dengan orang yang sesaknya mashaallah dekat kaki lima tu.Saya pula dah ketinggalan kat belakang.

Pastu,saya nampak yang cikgu hantar budak lelaki yang taranum sama dengan saya kat sebuah kelas. saya pun ingatlah yang  saya  pun kat situ. saya cepat-cepat ikut budak tu dan masuk kelas tersebut dan duduk sebelah dia.

Tapi kan, saya pelik kenapa semua lelaki dan semua pandang  saya buat muka mintak penampar.Mula-mula saya buat derk je tapi makin pelik lah kan memang diorang asyik pandang je.saya tenguk dekat blackboard dan saya perasan suatu..........

OH NOOO!!!Masa tenguk apa yang ditulis kat blackboard tu baru perasan yang  saya  masuk salah tempat.Yang kawan  saya  tu pun sengal tak bagi tahu  saya  pasal apa?!! Hanya Allah je yang tahu yang  saya bengang gila masa tu. saya pun mencicit-cicit keluar dari situ.Tak sanggup dah,rasa macam masa tu nak nyorok bawah kain aje.

lepas tu baru  saya masuk tempat yang betul.. malunya tak payah tanya lah,gila ekstrem malu.Agak-agak kan diorang ingat lagi tak pasal ni?haha,saya tak kenal pun semua tu.

p/s eksited dah ama tak menaip..hahaha

Label: ,





Past / future