follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



Bulan Ramadhan Membawa Berkat
24 Julai 2012 | 00 love notes


Tahun ni tahun paling malas saya nak update blog.Busy sangat,rasanya tahun ni lagi busy kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas.Rasa macam nak tidur seminggu je,tak cukup tidur dan badan letih sangat.

Kejap je dah masuk bulan Ramadhan dan dah hujung tahun bagi 2012.Tahun depan SPM, then? Bak kata kawan saya masih tak sedar diri lagi dah form 4.Rasa macam baru je masuk form 4 dan nasib baik sekarang saya tak tersasul cakap yang saya ni form 3,kalau masa awal tahun haritu asyik tersasul je.Haritu masa tengah assembly kan saya terdengar ada orang mengeluh nak puasa.Kenapa nak mengeluh pulak?Kan puasa tu perkara yang baik dan Islam tidak membebankan.

Sebelum masuk bulan puasa haritu ada kejohanan sukan sekolah.Haha, rumah pasukan saya kalah.. Tak pe,tak pe.Super Junior ada menyokong kita dibelakang 'we fail,we lost,to win, lananananana' lirik lagu Super Junior-Sexy,free & single. See? You jelly rumah pasukan lain? hahaha

anneyong! ^^

Label:





Past / future