follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



tertekan?Marah
22 Disember 2011 | 00 love notes

Photobucket

Assalamualaikum,

Nampak tak gif yang dekat atas tu.Dengan 'bangga'nya saya nak cakap tu saya buat :face15: Malas nak letak-letak watermark bagai.I am really mad? actually not mad but depressed.Yes,I have too many conflict right now.:122: Saya takut nakmenghadapi tahun depan.Saya takut sebab saya belum tentu lagi akan bersekolah di sekolah yang saya belajar sekarang.Saya akan pindah.Saya sebenarnya tidak kisah sangat.Saya okay je asalkan tempat baru itu saya boleh makan,tidur dengan selesa:face64:

Tapi,masa saya pergi ke sekolah untuk mengambil result PMR tu,saya jumpa kawan-kawan saya,Fidenaz Members dan classmate 3 Bestari 2011 yang amat saya sayangi*ceh,Saya tiba-tiba jadi sayu nak pindah. lagi-lagi diorang comment kat status saya 'i'll be missing you' buat expression sedih,hantar message, I be sooooo in bad mood.Saya berharap supaya sekolah saya tu ada asrama,walaupun saya berpindah,tapi sekolah tetap di tempat yang sama.:face36:

I hope now I be Harry Potter or Merlin to complete my wishes or something magical thing happen on me.
Saya tidak akan rasa gembira walaupun saya akan berpindah ke bandar.Pada saya,saya lebih suka tinggal di kawasan kampung sebab saya rasa lebih tenang dengan iyalah pokok-pokok,dapat tengok keindahan ciptaan ALLAH S.W.T.:face46:

Saya ingat lagi sewaktu selepas banjir dulu.Bila saya balik rumah saya tengok daun pokok semua dah tak hijau,semua warna coklat sebab diselaputi lumpur.Masa tu saya rasa rindu nak tengok kehijauan daun.Warnanya buat saya tenang je.:face48:

Tapi kan,bukannya kita akan selalu bersama dengan kawan kita kan?Saya amat menghargai mereka semua.Mereka semua sanggup tolong saya waktu susah dan senang.Mereka buat saya ni lupakan masalah saya seketika.

Cousin saya cakap kawan ni kita boleh jumpa dimana-mana.Kita tidak semestinya akan kawan dengan kawan kita sekarang saja.Suatu saat mesti kita berpisah.Walaupun nanti saya terpaksa berpisah dengan kawan saya sekarang dan saya jumpa kawan lain,saya pasti tidak akan melupakan keikhlasan kawan saya di SMK Lenga berkawan dengan saya.Puteri,sudah 10 tahu saya berkawan dengan dia.Kalau sudah tahu 2012,bermakna kami sudah berkawan selama 11 tahun.

Syaza,Fara,Farahain,Dut saya berkawan dengan mereka sudah 3 tahun.Kalau tahun depan sudah 4 tahun. begitu juga dengan clasmate yang lain di 3 Bestari yang semua nya satu kepala yang suka buat bising,minat korea,sporting,kepoh dan macam-macam lagi.

Malam ni,entri saya sedih saja kan?haha maaflah saya agak emotional sikit malam ni.Perlu meluahkan perasaan kat sini.Saya nak tidur untuk melupakan conflict saya sekarang.

dari perut yang lapar,
Nana

Label: , , , , ,





Past / future