follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



Short story kisah doodle Timah dan doodle bedah
01 Disember 2011 | 00 love notes

Photobucket
Timah berlari-lari sambil menyanyi.Bedah yang berada disebelah Timah pelik dengan kelakuan Timah seperti itu.
Ini Timah yang sedang menyanyi sambil terlompat-lompat.Dia terlalu gembira tetapi Bedah tak tahu apa yang menyebabkan Timah terlalu gembira.

Bedah tanya Timah kenapa dia gembira aje....
Now,we see kenapa Timah gembira sangat.Rupa-rupanya hari ini,2 disember birthday dia.Sebab itu dia terlalu gembira tambah-tambah lagi ramai yang wish dekat dia di FaceBoom dia..

Dia gembira juga sebab follower dia semakin ramai (sebenarnya tak ada kena mengena pun.Saja je nak masuk dalam dialog ). Dia amat berterima kasih dan love you lah!

~TAMAT~

Dah habis pun kisah doodle Timah dan doodle Bedah.Aku ni memang tak ada kerja malam-malam ni.Haha, hari ni aku happy sangat sebab hari ni birthday aku.Aku bersyukur kerana ALLAH masih memberi aku peluang untuk hidup dimuka bumi yang indah ini sehingga sekarang.

Aku nak ucapkan terima kasih kepada yang wish aku kat Facebook tu.Hihi,thank you very much. Yang hantar aku MMS,ucapan tu ha thank you. Siap dapat video birthday tau! Kucing menyanyi lagu happy birthday.Memang comel gila!

Aku nak tidur.Adios
assalam.

p/s I love you!!!
Photobucket

Label: ,





Past / future