follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



I am watching Secret Garden
07 November 2011 | 20 love notes



Photobucket
Semalam,Hari Raya Aidiladha,huhu,ingatkan tak ada orang datang,rupa-rupanya ada.Menyesal bangun tidur awal.\malam tidur jam 3 dengan cousins/ Haha,jangan tiru amalan ini,amalan tak bagus.

Cousin ada balik,so aku happy sangat sebab Dia bawa laptop dia,so,mulalah aktiviti copy paste cerita and etc.Best sangat,impian nak tengok secret garden dah tercapai.hi hi.


Ceritanya memang superb best.Heronya kalau tengok betul-betul cute lepas tu ada iras macam prosecutor kim yang dalam cerita City Hunter.Eh,prosecutor kim ada tau berlakon dalam Secret garden ni,tapi cuma pelakon tambahan.Itupun berlakon kat flashback.

Ini doodle yang aku buat berdasarkan scene yang ada dalam Secret garden

Aku lukis doodles tadi inspiration by this cute doodles.I found it in secret garden fan page.

Secret garden,whoa best sangat.try la tengok,kelakar habis.

tekan gambar ini kalau tak nampak

Sumpah,aku sakit hati gila dengan budak ni,rasa macam nak cekik-cekik aja dia.Bila masa entah aku 'sayang' dia lepas tu kata aku monyet. WTH?!! Lepas itu minta nombor talefon aku. Jangan harap aku akan bagi.Classmate aku minta pon aku tak bagi,ini pula orang yang memang aku tak kenal.kalau perempuan yang ajak chatting walaupun aku tak kenal,bolehla layan.ini lelaki,huh! Aku dah tau apa tujuan diorang.Dah banyak kali dah aku kena macam ini. Ada yang siap kata aku sombong lagi

Huhu,do i care?'is this the best you can do?are you sure?' tiru statement Kim Joo Won dalam Secret Garden\ahaks/

as-salam
Photobucket

Label: ,





Past / future