follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



Doodles girl with dslr
27 November 2011 | 00 love notes

Photobucket
Tengah bersedih Malaysia kalah 2-3.Kalah yang memang tersangat tak patut,boleh dapat 3 gol dalam masa 6 minit,hahaha..Memang dasyat pertahanan Malaysia!Photobucket

Sambil-sambil tu aku buat doodles.Inspiration tengok dslr kat google image.PhotobucketLepas tu tengah gila-gila suka buat animation guna ps,tapi tak tau macam mana nak menggayakannya :) so,jadilah macam kat bawah.
Photobucket
Haha,sila pening kepala.Aku pun pening kepala tengok benda ni lama-lama.Salah set second nya.Laju bebenoPhotobucket

And you know what?I am watching Run Mackerel Run..Citanya best gila rugi tak tengok.Haha,cite korea memang best.Aku malas nak share kat sini sebab citenya dari youtube.Korang carilah sendiri sebab banyak yang amat.Cita tu kan drama,bukan movie.

okey,bye2
Photobucket

Label: , , , ,





Past / future