follow
fanposter
Jellove

entry About Affies Share
Kingdom


ANIMATION GIF x TUTORIAL x DOODLE

cr:

Fairytale





Hogwarts



Contest I Love My Doodle
26 November 2011 | 20 love notes

Photobucket
Hari ni aku nak join Contest I love My Doodle.Sebelum tu jom dengar lagu ni..


best kan lagu ni?Okay lets start!

Photobucket
syarat-syarat

  • Follow Blog Intan , blog Yasmin dan blog Dina . *Wajib
  • Like Fanpage Intan , fanpage Yasmin dan fanpage Dina . *Wajib
  • Buat 1 doodle yang menarik perhatian kami berdua tak kesah lelaki atau perempuan . *Wajib
  • Buat 1 entry dan letak banner yang ada di atas ini dan letak doodle yang yang anda buat tadi dan tag 3 orang rakan anda .. *Wajib
  • Selepas anda letak doodle yang anda buat tadi , ceritalah serba sedikit kenapa anda suka doodle yang anda buat dan kenapa anda suka berdoodle ..
  • Lepas anda publish , hantarkan link contest ini di kotak comment antara kami berdua . *Wajib
  • Kami tidak akan menerima link seperti ini www.ilovedoodle.blogspot.com dan automatik anda dikeluarkan dari contest ini .*PENTING
nak tag : http://www.lyssasecret.com/
:http://www.nurul-hanis.co.cc/

Aku suka buat doodle ni sebab memang aku minat.Aku memang minat melukis.bila dah ada software macam paint tool sai dan photoshop,aku mula melukis doodles dan anime dalam photoshop atau sai.kalau doodle biasa aku boleh lukis terus guna ps atau sai.Tapi kalau anime mesti ada lakaran dekat kertas dulu baru lah diedit kat ps dan jadi macam kat atas tu.

Sebab tu lah aku jarang lukis anime sebab banyak sangat step.Leceh.Yang selalu aku lukis doodle biasa yang inspiration dari gambar-gambar,quote dan dari otak aku. :D Mama dengan ayah tau sangat yang kalau aku bosan aku akan duduk kat depan komputer,melukis.Hahaha

sekian,assalam
Photobucket

Label: , , ,





Past / future